Inzerce
Inzerce
Inzerce

Dítě a styk s druhým rodičem... - diskuze

  • Dítě a styk s druhým rodičem...
    Pořád nevím jak se k tomu postavit. Kluk má devět, má rozum, svůj telefon, styku s otcem nebráním, a není nějak pevně určen...
    Dneska kluk volal tatínkovi, a domluvili se, že dneska u něho přespí. Kluk mi to oznámil jako hotovou věc, chlap se ani neobtěžoval mi to zavolat... Jako nevadí mi, jsem ráda, že se takhle domluví, ale neměla by přece jenom v tohle věku ještě probíhat tahle komunikace především mezi rodiči? Jako že ano, máme takový nápad, tak ho přednese mamince a když bude souhlasit, tak to provedeme?
    Jasně když bude mít 15 tak beru, že mi tyhle věci bude akorát oznamovat, a já nezmůžu nic, ale v devíti letech mi to přijde ještě brzo. Nebo se mýlím?
    moninif   | 09.12.2016 18:04:17 | Reakcí: 14, poslední: 02.01.2017 08:51:24
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
      U nas to funguje tak, ze kluk 10 let se domluvi s maminkou ze se nekde sejdou nebo s babickou ze u ni bude spat. Kdyz byla s maminkou jeste rec tak pak zavolala jeho otci a rekla ze bude s klukem. Babicka to dela automaticky.
      Jen me to obcas oznamit zapomenou a ja ho pak cekam a pekne me s tim stvou.
      Kdyz si ho vezme matka a neoznami nam to, tak ji pritel hodne vynada.
      Ale rozhodnuti kdy a skym bude je vzdycky na klukovi. Jen to mudi oznamit a to ocekavame od dospeleho.
      samickasmladyma   | 09.12.2016 21:03:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
        Díky, asi si budu muset zvyknout, že je velký, a čas si bude čím dál víc organizovat sám... Ale asi souhlas, že aspoň smska od dospělého, že to tak opravdu je, by proběhnout měla, ať pak se nedivíme, že šel třeba někam úplně jinam.
        Jinak tě chápu, taky by mě to štvalo, kdyby mi někdo neoznámil že nepřijde..
        moninif   | 09.12.2016 21:54:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
          Ono je to jine tim ze neni muj. Zni to blbe, ale tolik se o nej nebojim jako o Tonika. I kdyz ho mam rada a vsecko. Coz mu je ku prospechu. Staram se o nej dobre ale neslapu mu tak po krku.
          Jj miluju kdyz uz dlouho nejde a ja uz premyslim co se stalo a zavolam mu a on otravene tekne kde by jako byl....s mamou....grr
          samickasmladyma   | 09.12.2016 22:17:03
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
      My to máme jednoduché, tím že si Ondru ex bere poměrně málo, sakra nepravidelně tak se jedná vždycky se mnou. Ex ví že Ondra dostal v červnu mobil, nezeptal se ani na číslo aby nedejbože zavolal nehrozí, Ondra nemá potřebu mu volat. Vše řešíme jen přes mail, ale je to i tím že styk je určen od doby co byl Ondra malý a nemohli se domlouvat. Jo a úžasnou větu vždycky říká babička při loučení " Ondro přijedeš k nám za NĚKDY?" To mluví za vše.
      A jen včera shodou okolností, Ondru jsme dali na hlídání babičce, tudíž beru že ona má za něj zodpovědnost, a v poledne jen tak volá švagrová že si vzala Ondru domů a večer že ho vrátí až dnes odpolko. Taky mě napadlo že by mohli zavolat když se rozhodli že si ho odveze jestli s tím souhlasím. Jo a to nemluvím o tom že ho vezli bez autosedačky.
      U tebe si myslím že jak to máte hrozně volné, tak si chlapi myslí že je volné vše. Sama píšeš že ex moc nekomunikuje.
      Ady.S   | 11.12.2016 07:32:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
        Někdy bych snad byla i ráda za to, aby to bylo pevné, ale ne, opravdu jsem ráda, že je to tak jak je. Ale tak on byl vždycky nekomunikativní, píšu níž, že čím dál víc si uvědomuji to, že nás "zabila" vzájemná nekomunikace... Nejhorší je, že mu něco řeknu, tak jsem já ta zlá, která určuje pravidla a má poslední slovo, ale když se zeptám na jeho představy tak neví, ale dá mi vědět, což je znamená že vyjadřovat se k tomu nehodlá, aby pak mohl říkat, že jsem to vymyslela já.  
        U vás koukám se taky občas nestačíš divit    
        moninif   | 11.12.2016 09:19:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
      Od chlapa je to bezohlednost. (Je ovsem otazkou, jestli ho to vubec napadlo) Je v poradku, ze se domluvi, ale musi ti dat vedet. Spravne by to melo byt tak, ze se domluvi s dovetkem, pokud proti tomu mamka nebude neco mit. Vzdyt muze treba muset dohanet skolu, jit brzo rano k doktorovi, proste cokoli objektivniho. Ale jinak je super, ze se spolu domlouvaji, jen je asi potreba pokusit se zlepsit ten proces.
      zuzka83   | 11.12.2016 08:51:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
        Tak kluk je většinou informován co se děje, takže to jsou jeho nápady, že je volné odpoledne, tak zkusí jestli tatínek nemá čas, protože když my se neozveme, tak on zájem nemá (podle mě je to záměr, aby pak mohl říkat, že mu ho nedávám, proto se vnucuji), ale přesně jak píšeš si taky myslím, že by tam měla proběhnout i komunikace mezi dospělými. Ale mu to říkat je zcela zbytečné, neb mu něco řeknu, tak zase akorát mám nějaký problém a příště je to stejně úplně to samé   Čím dál víc si uvědomuji, že v našem vztahu chyběla komunikace a nějaké dohody a kompromisy.. Asi ve dvou to tak nějak nevadilo, ale jak do toho vstoupil třetí tak už to třelo  
        moninif   | 11.12.2016 09:12:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
          Je to slozity, ty vztahy. Tak jestli se kluk ozyva, kdyz ma cas, tak to je fajn, predejde se tim komplikacim a zklamanim. Na chlapa bych se teda vyprdla, zbytecny se rozcilovat.
          zuzka83   | 11.12.2016 10:18:08
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
            tak je to jeho otec, přece jenom cca do jeho šesti let tady s námi bydlel, nijak mu neubližuje, takže chápu, že ho chce vidět. Navíc oni spolu dělají věci, které mě nebaví, takže to nechávám čistě na nich  
            No nechám to koňovi, jen chtěla vědět názor či zkušenosti ostatních...
            moninif   | 11.12.2016 12:05:18
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
      Dokud mám s dětmi společný program, tak bych trvala na tom, aby se nejdříve domluvil se mnou, nebo řekl synovi, že se zeptáme maminky - užitečná sociální dovednost do budoucna :-). Tohle se týká i standardně fungujících rodin, kdy jeden rozhodne a druhý nestačí ani zalapat po dechu. Ty chlapy je potřeba pořád usměrňovat :-). Je to tak únavné...
      Calamity J.   | 13.12.2016 10:36:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
        Ano ,je to tak únavné a mě to tak neba
        markíla   | 13.12.2016 12:34:12
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
        :-) já už jsem usměrňování vzdala... Mu něco říkat, tak se mi to vrátí i s úroky... Spíš začínám pomalu usměrňovat dítě, tak to aspoň mám nějaký smysl, zatím :-)
        moninif   | 15.12.2016 08:28:47
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dítě a styk s druhým rodičem...
      Nad tímhle jsem přemýšlela, když jsme si s Láďou řekli, že jdeme od sebe, jak tohle řešit a tenkrát jsem spoléhala na to, že se rozumně domluvíme. Ale jestli by to fungovalo, to už díky bohu nezjistím. Podle mě by asi mantinely a pravidla měli být pevné a snažit se nevybočovat. Mluvím o zkušenostech holek okolo, vesměs všechny chtěly dohodu a nakonec to určoval soud.
      Meridene   | 02.01.2017 08:51:24
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 968)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×